Azərbaycanın şou-biznes əhli qeyri-adi toyda bir araya gəldi - FOTOSESSİYA

29 марта 2011 11:16 комментариев

Day.Az представляет вниманию читателей новость на азербайджанском языке.

Dünən Bakıda müğənni Xatunun qardaşı, məşhur saç ustası Balaşın toyu oldu.

Milli.Az xəbər portalı bildirir ki, Balaşla Gülnarın toy məclisi, dəvətnaməyə görə, saat 17.00-da başlanmalı olsa da, nə az, nə çox - düz 3 saat gecikərək 20.00-da başladı. Səbəb kimi isə şəhər küçələrindəki avtomobil tıxacları, bir də gəlinin gec bəzədilməsi göstərildi.

Cütlük gecikməkdəykən, şadlıq sarayında ardıcıl olaraq bir neçə dəfə Balaş barədə çəkilmiş videoçarx nümayiş olundu. Aparıcısı Anar Nəcəfovun təqdimatı ilə başlayan videoçarxda Balaşın uşaqlıq illərindən və iş həyatından bəhs edirdi.

Nəhayət, bəylə gəlin şadlıq sarayına gəldilər. Amma onlar ənənəvi olaraq "Vağzalı" ilə yox, xarici mahnının sədaları altında mərasim zalına daxil oldular. Evlilik sənədini imzalayıb, Nikah haqqında Şəhadətnaməni qəbul edən cütlük daha sonra lirik bir mahnıya rəqs etdilər.

Balaşla Gülnarın nikah şahidi isə teleaparıcı-prodüser Pərviz və Balaşın bacısı Aliviya idi.

Qonaqların çox olduğu toyda xeyli tanınmış sənətçi də vardı.

Toyun maraqlı məqamlarından biri də bəyin bacıları Xatun və Aliviyanın eyni - yaşıl rəngli paltarda olmalarıydı.

Müğənni Xatunun dediyinə görə, qardaşının toyunda bacısı ilə eyni paltar geyəcəyini əhd ediblərmiş. Onun dediyinə görə, toyda da əhdlərinə sadiq qalaraq, "Budur, gəlir cüt bacı!", yaxud "İkisi bir boyda gəzən gözəllər" deyimlərini həyata keçirirdilər.

Bundan başqa, Azərbaycan Dövlət Mahnı Rəqs ansamblın solistlərinin çıxışları, stilist Samirin qeyri-adi hərəkətlərlə məclis boyu rəqs etməsi, prodüsser Zöhrab Ağayevin uzun saçları ilə qonaq arasında gəzişməsi diqqəti cəlb edən məqamlardan idi. Müğənni Xuraman Şuşalının toya anası ilə, Nadir Qafarzadənin həyat yoldaşı ilə gəlməsi də hər kəsin marağında idi.

Toyda diqqət çəkən məqamlarda biri də Gülnar xanımın qeyri-adi gəlinlik donu idi. Gəlin belindəki qırmızı lentlə eyni rəngdə şalvar geyinmişdi...

Müğənni Xatunun, Milli.Az xəbər portalına verdiyi məlumata görə, Balaş bir il əvvəl Şabran rayonunda qonaq olarakən uzaq qohumu Gülnarı görür və bəyənir. Bunula da Gülnarla ailə qurmaq qərarına gəlir. Xatun onu da qeyd etdi ki, Balaş hələ lap gənc ikən hicablı, inanclı qız ailə quracağını deyirdi...

Toydakı qonaqlar arasında sənətçilər Flora Kərimova, İlahə, Nadir Qafarzadə, Vaqif Şıxəliyev, Ramal, Elnur Məmmədov, Səidə Sultan, Niyaməddin Selami, aktyor Elnur Kərimov və başqaları iştirak edirdilər.

Sonda isə bəy-gəlin "Vağzalı" sədaları altında toy məclisini tərk etdilər.

Xatırladaq ki, ixtisasca stomatoloq olan Balaş saç ustası kimi fəaliyyət göstərir.

Нажмите на фотографии для увеличения:



110 комментариев

  • queenwafa25

    29 марта 2011 11:27

    Mne ochen interesno kto dizayner svadebnoqo platya? A qosti kakiye to stranniye na svadbe:)

    • 30 марта 2011 02:20

      да, действительно -))) столько лиц нестандартной ориентации... интересно... это друзья жениха или невесты?

      • 30 марта 2011 09:51

        Brat posle etogo u nix vsyo budet obshee i druzya i odejda i kosmetika tak 4to im uje net raznici :))))))

        • 30 марта 2011 19:09

          ...и за косметичку с утра будут драться, кто первый тушь-румяна возьмёт -)))

          • 2 апреля 2011 16:56

            Isin gucun yoxdu senin?

      • 31 марта 2011 14:20

        Скорее всего жениха)))

  • 29 марта 2011 11:35

    Мне понятно ее желание нарядиться с сестрой в одинаковые платья, но неужели нельзя было выбрать платье получше? Они выглядят как альпийские молочницы!!!! :)))))))))))

    • 29 марта 2011 14:36

      v priglosheniye v razdele dress-code bilo videlenno " nalichiye nadutix gub vmesto babochek- OBAZATELNO"

    • 30 марта 2011 09:43

      xaxaxaxaxa ubilaaaa:))))) a po moemu oni viglyadyat kak glamurnie dochki nashix shorsatan babaushek :)))

  • lolita82

    29 марта 2011 11:46

    Jest... strashno smotret na gostey... a kogda dumaesh ,chto takie eshe i jenatsa...ya poka v shoke...

  • 29 марта 2011 11:48

    biyabirciliq...burdaki insanlar hamsi subhali adamlardi>.!

  • 29 марта 2011 11:50

    У жениха красивые черевички. Гламурные, с красными помпончиками, романтически-куртуазные.

  • 29 марта 2011 11:52

    Bu nə qonaqlardı,deyəsən bu toya ancaq yekə dodaqlılar dəvət aliblar

  • dr.nur

    29 марта 2011 11:58

    U menya prosto net slov ot uvidennogo,chto u menya na rodine tvoritsya?!jdu ne dojdus kommentariev))))))))))

  • 29 марта 2011 12:01

    кошмар а не свадьба )))

  • leyla

    29 марта 2011 12:12

    bu sekiller axi kime lazimdir

  • leyla

    29 марта 2011 12:13

    bu sekiller axi kime lazimdir ,bu sekillerde normal insanlardan daha cox qoluboylar var

  • 29 марта 2011 12:23

    strannie? samie obichnie Komiki...nevesta doljna bila otlichitsa svoim vidom,tak kak on stal obichnim v den svoey svadbi..

  • Leyla

    29 марта 2011 12:28

    Kakoy Ujas. Pomoyemu vse taki na nashu dolu popodet Sudniy den'.

    • 29 марта 2011 18:01

      K sojeleniyu mnogiye etogo neponimayut,krome togo daje neveryat v sudniy den.

  • 29 марта 2011 12:45

    Платье у невесты отпад........и макияж тоже.............

  • Eldar

    29 марта 2011 12:46

    Bele hadisələrin DAY.AZ kimi xəbər saytında keçməsini heç başa düşə bilmirəm !!!

  • iceriseherli

    29 марта 2011 12:52

    срам а не свадьба

    • 29 марта 2011 21:49

      komu i 4to on hotel dokazat etoi svadboi? ya bi na meste nevesti provalilas ot stida..

    • 29 марта 2011 21:52

      Moderator, 4to za diskriminaciya? anuka propuska moi komenti.. toje mne, svoboda slova!

  • Diana

    29 марта 2011 13:16

    Бразильские карнавалы отдыхают, что это было?))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  • 29 марта 2011 13:37

    normalnaya svadba dla nashego shou biznessa... Mujchina jenitsa...stid i sram.. jal ne publikuyut vse to, chto ya xotelabi viskazat..

  • 29 марта 2011 13:38

    normalnaya svadba dla nashego shou biznessa... Mujchina jenitsa...stid i sram.. jal ne publikuyut vse to, chto ya xotelabi viskazat..

  • 29 марта 2011 13:58

    Скажи кто твой друг и я скажу кто ты! ))

  • esmira

    29 марта 2011 14:59

    I eto nazivaetsy svadba?

  • 29 марта 2011 15:40

    а кому это интересно??? тоже мне событие, таким же макаром можно зайти в любой дом торжеств и заснять публику (уверенна там лица намного приятнее), какая разница, по любому никто этих людей не знает. Это не не свадьба, а Хеллоуин вечеринка))

  • azeriaz

    29 марта 2011 15:50

    Uydaaaaaaaaaa cto eto?

  • azeriaz

    29 марта 2011 15:52

    Pishik Gunel, dodaqlara baxeeeeeeee, dodaq bele olar)))))))))))

    • 30 марта 2011 09:45

      A gde tam vashe pishik Gunel ?!?!?!

      • 30 марта 2011 11:23

        Tam ee netu. Nu day.az ona mojet zayti i posmotret kakie qubiiiiiiiiiii............

        • 31 марта 2011 08:14

          aaaaaa indi chatdi :))) Gunel kis kis kis :DDD

  • azeriaz

    29 марта 2011 15:53

    I Stilist Kuznecik toje zdes)))))) Butun toyu o geyindirib?

  • guneljav

    29 марта 2011 16:10

    ofigela)))))))))

  • lastochka

    29 марта 2011 17:03

    hele bu dirnagrasi stilistler hec kimi beyenmir

  • NEO

    29 марта 2011 17:25

    GOLLANDIYANIN QAPILARI SIZIN UZUNUZE TAYBATAY ACHIQDIR.
    12-13-11 VOOBSHE UBILI CHTO ZA .................

  • 29 марта 2011 17:27

    маа олум вер, Аллах...

  • 29 марта 2011 17:32

    Я считаю,что такие статьи по меньшей мере позорят наш народ.Этот ужас не надо публиковать на портале,ведь его читаем не только мы.Неужели есть острая необходимость печатать статью про свадьбу парикмахера?

  • emin622

    29 марта 2011 17:52

    na 13-oy fotke muj s mujem sidit,video ot ix svadbe daje est na youtube)))

  • 29 марта 2011 18:00

    Kto to iz userov pisal: Gurban olum milletimin pisine de , yaxshisina da :))))))) I ya kak uvidela eti foto, to reshila Gurban olum 10,12 ve 13-cu shekildeki gonaqlara :)))))
    Nikoqda stolko beponatnix ludey v odnoy kuchke ne videla :)))))

  • 29 марта 2011 18:00

    U mena prosto net slov !!!!
    Komu oni ustraivayut etot cirk ?
    U nih na lice napisano kto oni po orientacii , neujeli nelza spokoyno jit svoey jiznyu?

  • 29 марта 2011 18:02

    O Gospodi, a mujchina na 9-oy fotke voobshe krasvchik :)))

  • 29 марта 2011 18:31

    Вы меня убили!!!БАЛАШ брат Хатун???БАЛАШ жениться???!!!С каких пор его статус кво позволяет ему жениться???Аааааааа.......Я в шоке реально!!!

  • Aynur

    29 марта 2011 19:11

    xosuma gelmedi.

  • Aynur

    29 марта 2011 19:11

    xosuma gelmedi.

  • UJAS

    29 марта 2011 19:23

    FUUUUU, chto za ujas!!! Allah Gostermesin, na etix parney smotret voobshe ne vozmojno, a jenix s nevestoy .... m da uj!!!!!

  • rfes

    29 марта 2011 19:23

    chto za ujas!!! Allah Gostermesin, na etix parney smotret voobshe ne vozmojno, a jenix s nevestoy .... m da uj!!!!!

  • 29 марта 2011 19:25

    Люди все видели фотографии 12 и 13?)))))
    все поняли меня)))))

    • 29 марта 2011 23:40

      Nicheqo sebe,odelis kak Bavarki,esho Pivobi narukax derjali)))) A qonaqlara soz yoxdu,luchshe uje Qollandiyada toyu kechirderdiler!!!Biyabirstva naturalnaya

  • Nika

    29 марта 2011 21:27

    a gde "vosstavshaya iz pepla" s sosednej temi ?

  • 29 марта 2011 21:55

    Ka-ka!

  • Azlimar

    29 марта 2011 21:59

    ALA bu ne biyabirçıliqdır)) bu qonaqlar nenem demişken lap XORTDANA oxşayirlarki hele gelinin geyimini demirem ayri dertdi vallah))))))

  • 29 марта 2011 22:17

    Я только сейчас рассмотрела фотографии...Что за ужасный вид у невесты???Что за прическа???Она на кого угодно похожа,только не на невесту!!!
    П.с.почему практически у всех мужчин силиконовые губы???Это типа модно???

  • emma

    29 марта 2011 22:18

    boje, a eti dva zelenix abajura tipo podrujki nevesti???:)))) koshmar e! a publika voobshe "ulyot"!!!:)))) Sergey Zverev otdixayet:))))))

  • Meryem

    29 марта 2011 22:20

    Goresen geline orada oturmaq ucun ne qeder pul veribler)))))))))))))

  • Viki

    29 марта 2011 23:59

    ya poydu naydu takie je krasnie lasini :D

  • 30 марта 2011 00:07

    super

  • 30 марта 2011 00:09

    kak govoritca kishidi bu....

  • Delfin

    30 марта 2011 00:36

    A esli zakroem qlaza mujiku sleva s 12 fotki polu4aetsa Aygun Kazimova :))) P.S. Ne smotra na to 4to ya o4en lyublu Aygun !

  • Adeli

    30 марта 2011 03:07

    Nelza publikovat takie vewi na day.az. Sama wivy za granizey ochen ne priyatno videt takoe v moey musulmanskoy strane.......

  • Natella

    30 марта 2011 07:42

    мой второй повторный комментарий "О Боже", точно пошла вешаться

  • 30 марта 2011 08:01

    Millet nikak ne poymu snizu 10taya fotka eto Xuraman Shushali ili kto!??!@ esli ona to seviyyesin artirib gozeldir :****** mach eyo :))))

  • 30 марта 2011 08:30

    Nevesta, kak budto bilo mujchinoy, stala jenshinoy :) Jenix, nicheqo :) A gosti :)))) otdelniy razgovor :)

  • 30 марта 2011 08:33

    Vse tak vulqarno,tak nekrasivo.Aman Allax,u menya prosoto,net slov

  • 30 марта 2011 08:37

    Vse tak vulqarno,tak nekrasivo.Aman Allax,u menya prosoto,net slov

  • Рафо

    30 марта 2011 08:42

    Да лица какие то не стандартные у гостей. Не могу понять почему такое еще в сеть выкладывается, да еще с таким количеством фотографий. Дорогая редакция НАС ЧИТАЕТ ВЕСЬ МИР!!!

  • 30 марта 2011 09:00

    Zverev yerin məlum..

  • mackavelli

    30 марта 2011 09:18

    У Балаша теперь железное алиби :)

    • 30 марта 2011 09:48

      xaxaxaxaxa opureeeeeeeeem :))))))))))) v yablochko :))

    • 30 марта 2011 09:50

      na 10oy fotke GAGASH sleva govorit " Ay canivi yeyerem meeeeeen" :)))))))))

  • 30 марта 2011 09:30

    Sonuncu şəkildə gəlinin ayaqlarındakı qırmızı şalvardı yoxsa mənə elə gəlir? kakkkkooooeeee ubboooojjjjjesssstvo)))

    • 30 марта 2011 09:47

      shalvar deyil mence sadece girmizi lent choooox uzun olub bilmedi harasina baglasin day :)))))))

  • Masya

    30 марта 2011 09:35

    Fuuu jest.... merzko daje smotret!

  • 30 марта 2011 09:42

    BALASH'ka gozelleshib :))))) tfu tfu goz deymesin :))))

  • shahin574

    30 марта 2011 09:56

    Это свадьба,или сборище людей,с нетрадиционной ориентацией.Мне очень жаль этих людей.Им помощь нужна.Пусть земля будет пухом, для покойного Агабека Султанова.

  • 30 марта 2011 10:35

    Bu biyabirci toy sekillerinin burada yerlesdirmeyin ne menasi var...En azindan xalqimizi dunyaya bele tanidirlar...

    • 30 марта 2011 10:44

      yeqin biz avropaya bele inteqrasiya oluruq da ;-)

  • 30 марта 2011 10:39

    Beh beh beh !!!
    Beyimize bax - superdi eeeeeee ele dostlari ve canikleri de ozu kimi. ))))) Bu toy tarixe "dodaqli" adiyla qirmelidi !!! Selikonlu dodaqlar, emek fealiyyeti ile shishen dodaqlar, qelir menbeyi olan dodaqlar ))) , ne bilim daha neler neler neler ))))))) Qoresen bu toyda bir dene normal adam olub? Shekillerde ancaq elton conun qardash ve bacilaridi. O mikrafonlu ........... qeydiyi ceshuyciti koyneyi vabshe ctoto !!!

  • esmira

    30 марта 2011 11:00

    eto prosto pozor

  • Руслан

    30 марта 2011 11:03

    сами же виноваты , мочить этих ******* надо везде и всегда, а вы допускаете чтоб они по городу спокойно расхаживали, у нас в поселок тоже как то такой залетел однажды, так для него слово Говсаны страшнее чем слово смерть

  • aytan@day.az

    30 марта 2011 11:25

    vsem privet!
    prosto ne mogu nayti slov:(((((
    biabirchilig

  • doctor68

    30 марта 2011 11:27

    da.....

  • aytan@day.az

    30 марта 2011 11:28

    PARAZIT muellim de gelsin, yaman dedin:)))))

  • 30 марта 2011 11:30

    Подружки невесты это просто что то=)))Зеленое чудо!
    Но меня убила Платье самой невесты!!
    Платье ИЗ КОЛЕКЦИИ 3 в Одном=)
    Платье со шлейфом превращается в просто длинное и превращается в просто коротенькое,но примечание Красные типа "леггинсы" обязательны!!!!!!

  • doctor68

    30 марта 2011 11:31

    Зачем вы возмущаетесь.Вы же сами этого хотели.Вы же хотели свободы действий, демократии в отношениях, вседозволенности в поведении.Так получайте это.... Мне стыдно...мне глубоко стыдно за мой народ, за то, что я азербайджанец и за то, что я вижу.Вы ещё не оценили масштабы катастрофы.Это всего лишь предвестники.Последствия будут куда страшнее.
    P.S Настоятельно прошу модератора не резать мой коммент.

  • 30 марта 2011 12:00

    Прям не свадьба , а реклама "Pedigree"

    • 30 марта 2011 13:01

      НЕЕЕ)) собачки бы отказались есть Педигри, увидев такую анти рекламу)) у собак больше вкуса))

  • Madam Bovari

    30 марта 2011 19:27

    Özünə hörmət edən şəxs-istər kişi,istər qadın-bu toya getməzdi,ona görə qonaqlar yalnız ******** dır

  • neo

    30 марта 2011 20:17

    10 foto on ili ona neznayu no vigladet kak bolshaya mamochka

  • NEO

    30 марта 2011 20:22

    13 FOTO, DODAQLARIVA ATAN QUZU KESSIN.

  • nisa

    30 марта 2011 21:43

    Обьясните мне , пожалуйста- почему на невесте красные штаны? Когда она их успела надеть? Это сейчас модно?

  • MAGA

    31 марта 2011 00:24

    ))))))))))BU CUR KIMILERI ADAM GORENDE LAP HOLLANDIYADA OLMAG ISTEYIR

  • Nona

    31 марта 2011 00:29

    Ay Camaat!!! Etot mujchina na 9-oy fotke s siniy babichkoy,niye axi ozunu o gune qoyub???Ujaaaas!!!!

  • 31 марта 2011 08:44

    mmmmmmmmmmmmm... siz hele tamadaya baxin )))))

  • 31 марта 2011 10:15

    cto eto takoe

  • hypnose

    31 марта 2011 12:05

    allah gostermesin. ayibdi eee

  • Yegana

    31 марта 2011 12:29

    bir bu hoqqa qalmishdi bunu da elediler. kimin gozunden perde asirlar axi?Shabrandan beyenib..hech bilmir e Shabranda kulek hansi terefden esir..

  • 1 апреля 2011 11:44

    они всех нетрадиционной ориентации на этой свадьбе собрали ??????

  • 1 апреля 2011 13:27

    СЕЛИКОНАВАЯ ДАЛИНА))

  • ulvu raqqas

    2 апреля 2011 00:10

    man ozum toyda idim cox xosuma kaldi allh xosbaxt elasin man orda raqqsdarin icinda oynayan 2 nci oqlanam kasdumda va hamkarim afqan 1 rinci oynayir va biz toydan cox mamnun qaldiq

  • stilis_baxruz@day.az

    2 апреля 2011 21:59

    sizin sefiniz var toyda geline pul verilmiyib ikinciside hamis yeke dodaqlar deyil o toyda mende olmuwam bey ozununde xeberi olmuyub yeke dodaqlilar ozderi gelibler

  • Shaka

    3 апреля 2011 22:32

    cno za ujas!Cto za krasbie bruki? i cno za zelenie platya?

  • ilham

    12 апреля 2011 09:01

    pisiyin eli ete catmayanda pisdi pisdi deyer!

  • Аноним

    9 сентября 2011 19:13

    cox gozel sekillerdir

  • Аноним

    3 сентября 2014 12:54

    allah komayiniz olsun.