Азери гызы Гюнель и Сибель Джан сговорились - ФОТО

23 июня 2012 12:25 комментариев
Певица Азери гызы Гюнель намерена вернуться в Турцию.

Как передает Day.Az со ссылкой на Milli.Az, певица сообщила, что планирует спеть дуэтом с Сибель Джан:

"Сибель Джан тоже желает спеть со мной в дуэте. Мне так понравилась песня из репертуара Шовкет Алекперовой в ее исполнении, что во время нашего разговора мы с ней обговорили этот вопрос", - сказала она.

Нажмите на фотографии для увеличения:



11 комментариев

  • 23 июня 2012 14:08

    he de... baxmayaraq artiq,chox uzun illerdir ki '' bir konul sindirmisham'' mahnisi ifa olunur,amma mehz Brilliant Dadashova oxuyandan sonra bu mahnini Sibel Can ifa etmek qerarina gelidi.Brilliant xanimin ifasinda,vurduqu xirdaliqlarda bir chekicilik var.Hetta muqenni olmayan kimse bele ister iztemez hemin mahnini zumzume etmek hevesine dushdu.Indi o ki, qala Sibel olsun.Umumiyyetle '' Dashli qala '' mahnisi da hemchinin; mehz Brilliant xanimin ifasindan sonra Turkiyede populyarliq qazanmishdi.Sonra da bezileri deyirki, Brilliatn gedib Turkiyede neyleyir? Brilliat Dadashova kohne mahnilarimiza yeni nefes vemekle,onlari hetta Turk muqennilerine bele EZBERLEDIR.Bu kimi mahnilari yazan bestekarlarimizi onalra da tanidir, one chekir. Bu azdi beyem? Insafen Sibel Can da pis oxumadi,beyenildi.Brillianta xanma da, ona da uqurlar.

  • Аноним

    23 июня 2012 14:27

    Molodec Gunel!!!! Udachi tebe!

  • Аноним

    23 июня 2012 14:28

    Molodec Gunel!!!! Udachi tebe!

  • Xalq

    23 июня 2012 18:51

    He de indi de bashladilar Brilyant haqqinda olmayan yazilarda ondan yazmaga...Ay balam,Amica,Bahar,Ne bilim kimler,kimler....!Sizin ishiniz gucunuz yoxdur,yoxsa heyatiniz heqiqeten de maraqsiz kechir,Ona gore burda butun gunu itib-batmisiniz?Brilyant o mahnini chox erotik oxuyub ,ona qalsa shexsen menim bashqalarinin ifasinda "Bir konul sindirmisham"mahnisi daha chox xoshuma gelir,neinki onun.El chekin de,qoyun rahat yashayaq!

  • Аноним

    23 июня 2012 20:40

    Ehmed Qaya 'Bu qala dashli qala' oxuyanda Brilyant qenddandan qend ograyirdi hele.

  • Аноним

    23 июня 2012 20:42

    Мадам Дадашова! Уступите дорогу молодым! У Гюнель голос не хуже вашего... если не сказать категоричнее...! Как какая то информация касающееся Турции,-то вы моментально начинаете упоминать о себе любимой... Ну не хватит ли?! Турция же не может зацикливаться на вас одной,да и вас там мало знают... какая вы ревнивая... нельзя так!!!)))))

  • 24 июня 2012 12:54

    erotik oxumaq nedir? Buda teze chixd deyesen?:) Ne vaxtdan cana yaxin,urekden oxumaq erotika sayilib?)))
    Ne olsun Ehmed Qaya oxuyub? Mehz 94-cu ilden sonra bu mahni Turkiyede aqiz ba aqiz dolashmaqa bashladi.Bir konul sindirmisham -i da Brilliantdan qabaq choxlari oxumushdu. Amma mehz Brilliantin ifasini Sibel eshidib,mahnini beyenmishdi.Sibelden bunu sorushmaq belemi chetindir? Sovket Elekberova da bu mahnini ifa edende Sibel Can qeddandan qend oqurlayirdi.O beyem S.Elekberova dinleyib?Bakiya gelende jurnalistlerin : ''Bizim muqennilerden kimleri taniyirsiz sualina, Sibel hech birini demishdi!'' Isteyirsen hemin kadirlai youtube yerleshdirim birde baxasiz?))
    Yashamaqa qalanda ise,beyem biz elinizden tutub geri chekirik sizi? Eksine Biz ireli gedirik, haydi arxamizca gelin)))

  • Аноним

    24 июня 2012 14:13

    U nee ochen krasivaya figura, tolko vot pyatka ochen graznaya

  • Xalq

    25 июня 2012 09:24

    Amica,sen Allah de gorum ozun sexsen gozunle gorub qulaginla esitmisdin ki,Sibel Can Brilyantin ifasinda esidib o mahnini beyenib?Bir de ki,ozun dediyini tekzib edirsen ,nece ki,Sibel Candan hansi azerbaycanli mugenni taniyir deye sorusanda hec kesi tanimadigini deyir.Bes ne teher oldu ki,Brilyanti tanidi?Senin Brilyantin azerbaycanlilarin icinde ozunu ele aparir ki,ele bil ki,bu qazanir xalq yeyir!Ozum defelerle turk kanlallarinda gormusem onu nece 2-ci sort mugenni kimi teqdim edirler,amma o bunu udur!Evveller o nece tevezokarcasina tamasaci qarsisina cixirdi,amma indi az qalir ekrandan adami yesin.Xalqin gozunden hec ne qacmir!Besdirin onu terifleyib dag basina qoydunuz,gozel senetkardir,amma yerini itirib son iller,teessuf!

  • 25 июня 2012 12:08

    Gunelle hech bir edavetim filanim yoxdur,ve ona aid bu xeberde Gunel uchun yox,yalniz Sibelin bu mahnini S.Elekberovadan eshitmediyini yazmisham.ve yazdiqimin ustunde de dururam. Sibel Bakiya neche il bundan qabaq gelende, jurn-e musahibe vererken eger doqurdan da Sh.Elekberovanin diskini hech olmasa bir defe dinlemish olsaydi bu mahnini mutleq eshitmeliyidi.Ve sayqisizliq gosterib hech kimi tanimiram sozunu de demezdi.Sh.Elekberovadan sonra mahnini ara sira oxuyanlar olub.Amma mahnini yeni nefesle,gozel aranyemanla,shirin xirdaliqlarla,cana yaxin ifayala (yeni erotikayla,bezilerinin xetrine deymeyek :) )can verib ifa eden Brilliant oldu.Sebebkar ise Turkiyedeki ses yazma studiyasidir.Sibel orada eshidib, beyenib,done - done dinleyib, ve bestekari tapiblar.Aydin oldu? Sortlashdirmaqa qalanda ise,zer- qedrini zerger biler.Bizde ya Turkiyede ferq etmez,gozel ifanin ne demek oduqunu bilenler,teqdimati da beh - behle edecek.Sen televizora baxanda yaxshi - yaxshi bax,yaxshi? :)

  • 25 июня 2012 12:19

    goresen menim Brillliantim bes meni neychun ekrandan yemir? Birde sen deyesen kechen defe Aygunun temasinda mene yazdunki, daha mene cavab yazmayacaqsan axi;)

    istidir, sen canin bosh ver.deyeen Qubada veziyyet yaxshidri? ;)