Певицу азербайджанского происхождения не пускает в Баку ее бойфренд - армянин

12 января 2011 16:01 комментария

Как мы уже сообщали, иранская певица азербайджанского происхождения Гугуш отказалась выступить с гастролями в Азербайджане, предпочтя поездку в Армению.

Day.Az удалось узнать сенсационные подробности данного решения певицы. О них рассказал организатор гастролей иранских исполнителей в Азербайджан, гражданин Ирана, уроженец Тебриза Салман Пишнамаз.

"Я два года вел с ней переговоры по поводу гастролей в Азербайджане, а она все время затягивала их. Затем я узнал причину. Оказалось, что ее бойфренд - армянин по национальности, не пускает Гугуш на гастроли, если не может ее сопровождать. Он так и сказал - "Она без меня никуда не поедет!", прекрасно понимая, что его в Азербайджан я пригласить не смогу. Более того, она предпочла поехать вместе с ним в Армению. Так что в вашу страну Гугуш не пустил ее армянский бойфренд", - заявил Day.Az С.Пишнамаз.

Отметим, что иранская певица азербайджанского происхождения Гугуш (Фаига Атешин) родилась 5 мая 1950 года в Тегеране и на данный момент ей 60 лет.
 

Самое важное и срочное мы публикуем на странице в Telegram. Подпишись!

142комментария

  • 12 января 2011 16:06

    Вот откуда ноги растут!

  • 12 января 2011 16:10

    Кошмар!!!Это удар ниже пояса!!!Как девушка АЗЕРБАЙДЖАНСКОГО происхождения может встречаться с армянином???

    • 12 января 2011 16:34

      Простите великодушно, но о какой "девушке" речь? Когда Гугуш была девушкой, то наша Баладжаханым ханым нэнэ только начинала выбирать куклы из папье-маше.

    • 12 января 2011 19:11

      Ей уже 60. Интересно сколько лет бойфренду. И насколько правдоподобно существование бойфренда в Иране?!

      • 12 января 2011 21:08

        какой Иран? Ее оттуда 100 лет назад вытурили

      • 12 января 2011 21:12

        boyfriend e! emu skoree podxodit daydayfriend

    • 13 января 2011 09:07

      devushkaaa))))) da ona je davno uje babushkoy stalaaaa

  • 12 января 2011 16:11

    Бред, не верю этим данным. слишком банально все звучит

  • 12 января 2011 16:18

    Izvenite etoy "devuwke"skolko let?

    • 12 января 2011 16:27

      sudya iz fotkov ey bolshe 30 let.

      • 12 января 2011 16:37

        Гугуш (азерб. Ququş, перс. گوگوش‎; настоящее имя — Фаига Атешин; 5 мая 1950, Тегеран) — иранская певица и актриса. В 70-х годах была одной из самых популярных певиц и актрис

    • 12 января 2011 16:35

      Этой девушке 60 лет!!!!

  • 12 января 2011 16:31

    Нет, ей уже 60 лет.Она родилась в 1950 году.Это точно!

    • 12 января 2011 16:36

      Фаига Атешин, она же Гугуш, родилась 5 мая 1950 года.

    • 12 января 2011 16:37

      У 60-тилетней девушки "бойфренд",который решил не отпускать старушку от себя ни на шаг!Да....это уже серьёзно!

  • 12 января 2011 16:35

    Не удивляйтесь!У такмхгуГУШ и бойфренд может быть армянином,и подружки армянки,и даже если покопаться,она совсем не азербайджанка.Она армянская гуГУШ.

  • 12 января 2011 16:40

    Долой её из списка АЗЕРБАЙДЖАНЦЕВ!

  • 12 января 2011 16:42

    Пускай переезжает жить в Армению!

  • 12 января 2011 16:52

    если это действительно так, то ее нельзя назвать азери, так же как и Ферех Пехлеви. Эти женщины не могут говорить даже на родном языке

    • 12 января 2011 18:49

      Ничего подобного. В 1972 году Императрица Фарах посетила Баку где дала несколько интервью на азербайжанском языке и после сборного концерта в ее честь лично общалась с Р.Бейбутовым и Ф.Касимовой. Прошу не путать Фарах и Гугуш!

  • 12 января 2011 17:07

    Ququş kimilərinə Azərbaycanda yer yoxdur!!!

  • 12 января 2011 17:33

    Pocemu ne pokazali moy komment?

  • 12 января 2011 17:45

    Ay camahat bize quqsh lazimdir ?

  • 12 января 2011 17:46

    Этот тип людей не имеет национальности..
    какая из нее азербайджанка если язык не знает с молодости гу-Гушничает .
    думаю не стоит сотрясаться из-за таких

  • 12 января 2011 18:09

    Все это похоже на плохо организованную "утку". Не легче ли у нее самой спросить и не тратить зря свои силы на ругань и пр.?

  • 12 января 2011 18:48

    тогда ни надо ехать и в армению. > позорная старушка.

    • 12 января 2011 20:24

      старость не радость :-)

  • 12 января 2011 19:37

    Самой популярной песней на этническом, азербайджанском языке стала композиция "Ayrılığ" (Разлука), которую певица записала и впервые исполнила в Баку в 1972 году, во время сольного концерта. С тех пор, практически на всех сольных концертах, певица обязательно исполняет эту песню, которая стала ее визитной карточкой, как и многие другие.Гугуш была замужем 4 раза. Имеет сына Камбиза от первого брака.

  • 12 января 2011 19:42

    Она еще жива?

  • 12 января 2011 20:13

    Тот,кто знаком с ее творчеством знает какой у нее великий голос.А великое искусство не имеет национальности!Она есть и этого достаточно!

    • 12 января 2011 22:35

      может и национальности не имеет, но совести она должна иметь, особенно когда исполняет азербайджанскую песню на... армянском

      http://www.viddler.com/player/c4817613

  • 12 января 2011 20:26

    А чему вы удивляетесь? У неё даже просто мужей было уже четверо:)

  • 12 января 2011 20:47

    женщина-просто прелесть....красава.у нас бы вообще было без разницы-откуда и кто по нации-главное талант

    • 13 января 2011 03:02

      Вам не надоела?

    • 13 января 2011 09:00

      nanana - вы упорно боитесь сообщить , где это у вас - зачем боитесь?

    • 13 января 2011 11:40

      Если вы по ней так фанатеете,купите билет на ее концерт.Все равно она скоро к вам приедет с концертом и вашего земляка(своего бойфренда прихватит с собой)

      • 13 января 2011 12:17

        Айсель - куда вы все время пропадаете - мы за вас беспокоились!))))

        • 13 января 2011 12:32

          Я не пропадала)))Все время была здесь.Просто на время решила не оставлять комментарии)))Спасибо за беспокойства)Как вы?

          • 13 января 2011 13:10

            нормально, спасибо))

    • 13 января 2011 11:55

      "у вас"? в армении что ли?

  • 12 января 2011 21:32

    кафтара бах э, она ещё бойфрендов имеет в 60 лет?))) кюль меним башыма)))

  • 12 января 2011 21:45

    Не Гугуш,а гу гуш.Вот почему мы всё жизни проигрываем,потому,что нас всегда окружают сваи же предатели!!!

  • 12 января 2011 22:09

    В ее жилах тичет...

  • 12 января 2011 22:56

    Ясно, что ее армянин бойфренд не от большой любви с ней, а ради ее кошелька.

  • 12 января 2011 23:18

    I can't believe it. She can't act like that. She loves Azerbaijan. She is Azeri. From where they got this stupid information I don't know.

    • 13 января 2011 03:05

      "She loves Azerbaijan"! O my God !!! Really? I am in shock! :)))))

  • 12 января 2011 23:34

    Kak vam ne stydno, Pochemu puskaete takuyu klevetu na velikuyu pevicu. Ona zamuzhem za irancem

    • 13 января 2011 17:20

      http://en.wikipedia.org/wiki/Googoosh
      почитайте,просветитесь...

  • 13 января 2011 01:02

    Niye menim serhimi vermirsiz,moderator, Ququsu ve ermenileri qoruyursuz?Xetrinize deydi?Men teleb edirem;serhimi derc edin!

  • 13 января 2011 01:23

    И ещё,просьба к модеаторам-Не пропускайте вражеские коменты!У нас тут свои обсуждения,а они пусть в армянских сайтах шустрят

  • 13 января 2011 01:45

    правительство должно объявить ее персоной нон грата...если информация потвердиться...

  • 13 января 2011 01:47

    не растраивайтесь люди...ГУШ..она и в африке ГУШ...толи еще будет

  • 13 января 2011 02:30

    ?????

  • 13 января 2011 03:00

    Ну как же тебя после этого называть?! Ты настоящая гУгУШ !!! 60 лет!!! Какой там бойфренд :)))

  • 13 января 2011 03:39

    Ай милет ады Гугуш оланын, бойфрендиде ермени олажах))))))))))
    О Азери дейил, о ермениди

  • 13 января 2011 04:47

    tovarishi,neujeli vam nechego delat, kak obsujdat kakuyu to gugush,da yeshe k tomu je namilevshuyusa letet v stan vragov, doloy yeye!!!

  • 13 января 2011 08:49

    Ну вот.Я же,отметил без паники.Теперь будем знать откуда "рылы" торчат.

  • 13 января 2011 09:22

    Видно хорошо сохранилась ,если у нее бой френд есть)))

  • 13 января 2011 10:37

    Ay camaat, gelin xanim haqqinda bele tehqiramiz sozler isletmeyek, axi o xanimdir, hem de mugenni, eger o mugenni olmasaydi kim onu taniyacaqdi ki, hem de Azerbaycanda ele Azerbaycanlilar var ki oz dogma dilini burda yasaya yasaya bilmir, Ququsun Azerbaycan dilini bilmemesi tebii haldir, hem de Azerbaycanca Ayriliq mahnisini cox gozel ifa eleyir, razilasin menle

    • 13 января 2011 11:29

      Мен сизинле разылаша билмирем.Йахшы оларды ки,бир нече келме онун бой"досту" hаггында фикринизи билдирердинз.Еввелджеден,миннетдарлыгымы гебул един.

  • 13 января 2011 10:50

    zakirbaku, я никогда никого ни с кем не путаю. И верю своим глазам и ушам, Недавно я смотрела по АНС интервью Фарах Пехлеви с Севиль Нуриевой. Так вот, она хоть и понимала, но не отвечала на азери

  • 13 января 2011 12:11

    Не велика потеря.Мне она и даром не нужна была,а после такой новости темпаче.Она наверно и забыла,что она азербайджанского происхождения.Такие азербайджанки нам не нужны.Пусть покоряет Армению - стыд и позор!

  • 13 января 2011 13:46

    Ecdadlarini her formada tehqir ve mehv eden dusmenin ayagina gedib onlar ucun konsert vermek isteyen Ququs bilmelidir ki,onu alqislayanlar onu sevdiyi ucun yox,azerbaycanlilari qezeblendirdiyi ucun bunu edecekler.Amma onu da bilmelidir ki, satqinlari dusmen de sevmir.Boyfrend bu gun var, sabah yox.Amma millet hemise var.Xaricde yasayan azerbaycanlilar onu boykot etmelidir.Amma men yene de inana bilmirem ki, insan bu qeder ozune hormet etmesin.

  • 13 января 2011 14:56

    да здраствует Азербайджан, самый прекрасный Азербайджан в мире

  • 13 января 2011 15:14

    Уважаемые, ну зачем так отзываться о ком-либо, а тем более о женщине? Главное ВЫ таких поступков не совершайте, а за остальных думать не надо. Это их личное дело.

    • 13 января 2011 15:17

      Уважаемая, может прекратите говорить абсурд?
      Уже в который раз читаю "она же женщина"! Я не понял, значит, если женщина, то всё позволено и всё простительно?
      За поступки отвечать надо!
      А предательству нет оправдания!

      • 13 января 2011 15:22

        Начнем с того, что я не говорила что женщинам все позволительно и простительно. А на счет того, что надо отвечать за свои поступки, вы думаете, что понося на эту женщину вы добьетесь чего-либо?

        • 13 января 2011 15:24

          Если "так отзываемся", значит, заслужила! Вы так не считаете?

          • 13 января 2011 15:31

            Как говорится, не судите, не судимы будете. Прошу прощения за грубый пример, но думаю, что при желании совершить какой-либо поступок, не зависимо от того какой, мнение остальных будет последним, о чем вы подумаете. Еще раз извиняюсь, если мои слова вас заденут.

            • 13 января 2011 15:34

              Правильно, предателей не надо судить. С ними разговор должен быть кратким!

              • 13 января 2011 16:47

                Галимованын диясян йа гохумлугу чатыр ермениляря йада ермяни бойфренди вар )

                • 14 января 2011 09:38

                  Xaiş edirem sözlərinizə fikir verin. Şükür Allaha o millətlə heç bir qohumluğum və ya tanışlığım yoxdur. Sadəcə olaraq məni səhv başa düşüblər və yaxud mən fikrimi düzgün çatdıra bilmədim. Nə isə, Allah hamınızı mehriban eləsin.

        • 13 января 2011 15:26

          А Вы считаете, что мы должны молчать или хвалить её и ей подобных?

  • 13 января 2011 15:41

    qalimova,sizin nezerinize catdirim ki, bu yaxinlarda Amerikada meshur bir idmancinin Turk Hava Yollarinin reklaminda cekilmek istediyine gore ermeni gencleri (ozu de Amerikada yasayan) ayaga qalxmisdilar.O idmanci da ermeni deyildi.Indi ne deyirsiz,biz susmaliyiq? Xeyir ola,sizin bele "humanistliyinizin" sebebi nedir? Milletden sohbet gedende kisi,qadin meselesi olmamalidir.Ele susa-susa bu gune qalmisiq !

    • 13 января 2011 15:47

      təssüf ki indiyə qədər bunu dərk edə bilməyən "humanistlərin" ucbatından miləttimizin başı həmişə bəlalar çəkib

    • 13 января 2011 15:53

      Belə "azərbaycanlılar" bizi bu günə qoyublar! "qadındı", "yazıqdı", "bilmədən edib" və s.
      Onu kimilər qoy yada salsınlar Xocalını!

      • 13 января 2011 15:59

        Эльнур, я кажется не говорила грубого слова в ваш адрес и не говорила, что она "языг" и т.п., просто, как я уже говорила, привыкла к тому, что здесь женщин уважают и не приятно слышать такие слова о другой женщине. Тем самым я не опровергаю, что этот поступок не похвальный.

        • 13 января 2011 16:32

          Прекратите призывать к жалости к "женщине"! Здесь её не рассматривают как женщину! Она предала нас и едет к врагу! Вот!

    • 13 января 2011 15:55

      İdmançının erməni olmadığı halda ermənilərin ayağa qalxması mənə aydın deyil. Ququş xanımın məsələsinə gəldikdə isə, qəzəbinizi başa düşmək olar, amma o yaşlı adamdır və burda onun ünvanına deyilən sözlər məncə çox kobuddur. Azəri millətinin sevməyimin səbəblərdən biri, millətin qadına qarşı hörmətidir. Burda deyilən sözlər isə...

      • 15 января 2011 10:15

        Yəni, demək istəyirsiniz ki, idmançı erməni olsaydı ermənilərin ayağa qalxması Sizə aydın olardı və Siz onları başa düşərdiniz?

      • 15 января 2011 12:23

        Bəs bizi nə üçün başa düşmək istəmirsiniz?????

  • 13 января 2011 16:00

    Бойфренд в 60 лет...
    Отлично!

  • 13 января 2011 16:09

    qalimova,basa dusmediniz?Belke siz ermenilerin turklerle dusmencilik etdiyini de bilmirsiz? Yasli deyende neyi ne demek isteyirsiz? Yeni agli kesmir?Eksine,yasli oldugu ucun daha cox mudrik olmalidir,bilmelidir ki,qedim dusmenden dost olmaz.1 kisiye gore insan bu qeder milletin esebleri ile oynamaz.Insan ozu ozune hormet etmese,hec kim ona hormet etmez.

    • 13 января 2011 16:17

      Eledirsə özünə hörmət etməyən insana niye bu gədər diqqət yetirirsiz?

      • 14 января 2011 00:09

        Уважаемая galimova_dilyara! Я как истинный джентльмен поддерживаю вашу сдержанную и взвешанную позицию. Более того! Я с криком: -Да здравствует Азербайджан!- бросаю Эльнур бека на армянскую амбразуру..

        • 14 января 2011 09:45

          Спасибо, уважаемый rannex-gardash. Не дай Бог кого-либо из наших перекидывать на их сторону, просто если честно не приятно, что ребята так накинулись на меня.

  • 13 января 2011 16:14

    qalimova,gorurem basa dusmursuz,men izah edim; ermeniler o idmancini ona gore boykot edirdiler ki, bele bir misal var; dusmenimle dostluq eden menim de dusmenimdir.

    • 13 января 2011 16:19

      izahınız üçün təşəkkür edirəm. mən bunu doğurdan da başa düşmürdüm)

  • 13 января 2011 16:22

    Moderator,xahis edirem, boyfrendi ermeni olan bu qadinin gulen halda seklini goturub,aglayan halda olan seklini qoyun.Onda mnoqostradalniy ermeni xalqina daha cox yarasar.Hem de eseblerimize toxunur.

  • 13 января 2011 16:23

    Для nanana,вы кто вообще такая?Вы неоднократными своими антиазербайджанскими комментами,вызываете подозрение.Силовым структурам следовало бы проверить вас и вашу деятельность на этом сайте,и кто вы вообще по национальности.Заранее предупреждаю вас,как азербайджанец.

    • 14 января 2011 10:45

      вы делаете ей слишком много чести , обращая на нее такое внимание . А живет она наверно не в нашей стране и ничем нам повредить не сможет , просто игнорируйте ее.

  • 13 января 2011 16:27

    qalimova 16.17 Siz,deyesen, hec meselenin mahiyyetini de basa dusmursuz,ona gore, xahis edirem,soz gulesdirmeyin.Cavab da yazmayin.Sizin movqeyiniz aydin deyil...

    • 13 января 2011 16:34

      не будьте так агрессивны...

      • 13 января 2011 16:42

        госпожа Галимова не надо указывать кому как поступать.Сходите на ее концерт в армению если она вам так интересна

        • 13 января 2011 16:49

          Уважаемый, Рамин, да что это со всеми сегодня? Во-первых, как я уже говорила, я не считаю ее поступок достойным похвалы. А во-вторых, я отвечала не вам.

      • 13 января 2011 17:42

        С какой стати мы должны быть неагрессивными к таким людям?

      • 13 января 2011 17:43

        И почему вы её и ей подобных так рьяно защищаете?

      • 13 января 2011 19:35

        Диляра,почитала ваши комментарии.своими рассуждениями вызываете симпатию. и не тратьте время,они и вправду не поймут

        • 14 января 2011 02:14

          Beli,siz bizi basa dusmursunuz, biz de sizin bu subheli movqeyinizi basa dusmuruk.Basa dusuruk,amma fikir vermek istemirik,amma siz gucle yapismisiniz ve el cekmirsiniz.Ermenilerle dostluq edeni tenqid etmeyimizin sizi bele qiciqlandirmasinin sebebi goresen nedir?Cox dusundurucudur...

        • 14 января 2011 10:45

          Благодарю, natalie83 ханум. Рада, что кто-то все же понял, что я никак не поддерживаю ни поступок артистки, ни тем более Армению. Просто, видимо не совсем понятно выразила свою мысль.

  • 13 января 2011 16:50

    qalimova,ele meseleler var ki, orda insan sakit ola bilmir.Bunlardan en muhumu de milli meseledir.Kimse sizin milli menliyinize toxunan hereket edirse, hele bu insan sizin oz milletinizden olan biridirse,orda aqressiv olmalisan, yoxsa gulub lezzet almalisan? Men size medeni sekilde dedim ki, siz meselenin mahiyyetini derk etmirsiz. Indi ki mecbur etdiniz,dusunurem ki,shax 574-un serhi size de aiddir.Eger bir de cavab yazsaniz,menim subhemi tesdiq etmis olacaqsiz.

    • 13 января 2011 19:42

      bir cavab mən yazacam.bir azərbaycanlı qadını kimi.sizə də,shax 574-də ayıb olsun ki,Dilarə kimi tərbiyəli qıza qarşı belə hörmətsizlik eləyirsiniz!

      • 14 января 2011 02:48

        Xahis edirem, siz ve dostunuz qalimova ne demek istediyinizi aciq-aydin soyleyin,gizlenpac oynamayin.Burda yazanlarin 90%-den coxunun fikri ust-uste dusur,siz ise bize qarsi cixirsiz,hette tehqir edirsiz.Nedir size bele tesir eden?Siz niye coxluga qarsi gelirsiz?Cox subhelidir...

        • 14 января 2011 12:02

          Men burda sizden bashqa insanlari tehqir eden gormedim..

          • 14 января 2011 13:19

            Insanlari deyende ermenileri ve ermenilere gore oz xalqina qarsi hormetsizlik eden Ququsu nezerde tutursuz? Xetrinize deyib?Eger basqa kimise tehqir etmisemse,havadan danismayin, faktla yazin,cavabinizi verim.

            • 14 января 2011 16:56

              yagmur,please reload! ctrl+alt+delete

          • 14 января 2011 15:11

            Siz butun serhleri diqqetle oxuyun,sonra ne ise yazin ki, bele AG YALANA yol vermeyesiniz.Burda hami 1 meseleye dogru yonelib,siz ve dostlariniz da mene ve bir nece nefere qarsi.Eger Ququs bele hereket edibse,bir azerbaycanli kimi biz oz etirazimizi bildiririk.Siz niye bunlarin arasinda yer almirsiniz,hele menimle soz gulesdirirsiniz.Ermeniler kimi gozunuzu yumub ser atmayin, menim serhlerimde basqa insanlari tehqir eden bir cumle varsa,yazin.Bele bir sey yoxdur.Ona gore de yazmamisdan qabaq dusunun ki, gulunc veziyyetde qalmayasiniz.

      • 14 января 2011 10:49

        natalie83 - как я понял вы женщина весьма образованная и цивилизованная , но создается впечатление , что кичитесь этим как сноб - уверяю вас , что от этого проигрываете . И мне жаль , что вы уклонились от дискуссии со мной в прошлый раз

        • 14 января 2011 12:28

          вы судите весьма субъективно.я кстати ответила,просто ответ не прошел модерацию и я решила,что тема исчерпана.если хотели подискутировать на другие темы, почему не написали в личку?если бы я вам не ответила,тогда бы и делали уже выводы

          • 14 января 2011 13:07

            в личку не написал , так как не люблю навязываться. Был бы рад ошибиться

  • 13 января 2011 17:02

    qalimova,men vetenperliye gore bele eseblesmisem, siz buna nedense,aqressivlik deyirsiz.Xeyir ola,siz neye gore bele aqressivlik edirsiz,sakitlesmirsiz,soz gulesdirirsiz.Men size medeni sekilde dedim ki, siz meselenin mahiyyetini anlamirsiz.Siz yene el cekmirsiz.Shax 574-un reyini oxuyub sizden de subhelenmeye mecbur edirsiz.Eger bir de cavab yazsaniz,subhemi tesdiq etmis olacaqsiniz.

  • 13 января 2011 17:14

    Bu Ququş quş qripinə tutulub deyəsin :))

  • 13 января 2011 20:17

    Осуждая ее,что она не говорит на родном,лучше подумайте о том,что есть такие,которые живя в Азербайджане стесняются говорить на родном языке.Таких не мало.Позор таким!Конечно же,другого осуждать легче всего.И вообще,если завтра сюда вдруг приедет Киркоров я бы хотел видеть очередь у наших касс...

  • 14 января 2011 00:44

    Любой азербайджанец или азербайджанка, не зависимо от своего статуса должен и обязан помнить, то что с его народом творили эти звери, которые в данный момент возглавляют правительство Армении. Отказать выступить перед своим народам ради этих зверей, -это большое преступление. Значит этот человек ни сколько не заслуживает уважение перед своим народам,- перед нами. Ни сколько не расстраиваюсь, за то узнали предателя в лицо!

    • 14 января 2011 11:35

      kele - изложили очень четко и стройно , хоть и эмоционально - невозможно не согласиться

  • 14 января 2011 01:41

    natalie 83,ayib sene olsun ki, ermenilere qarsi cixdigimiz ucun narahat olan dostunuzu mudafie edirsiniz. 2-cisi, burda dostunuzun terbiyesine aid hec ne deyilmeyib.Deyesen, siz de dostunuz kimi cetin qavrayirsiniz ve ermenilere qarsi soylediklerimiz sizi de qiciqlandirir.Ele adinizdan da melum olur.

  • 14 января 2011 02:02

    naverno legko bit znamenitim deyatelem isskustva cem vernim patriotom svoey strani a tak zce predannim k tradiciyam svoih predkov!!!

  • 14 января 2011 02:04

    sto slabo bila!!

  • 14 января 2011 02:04

    Slabo!

  • 14 января 2011 05:20

    hm

  • 14 января 2011 10:14

    izvinite rebata , ona ne Ququs a nastoyashaya qush

  • 14 января 2011 13:11

    natalie 83.19.42Siz ele gulmeli serh yazmisiniz ki,bilmirem ne yazim.Beyem burda sizin dostunuz Qalimovanin terbiyesini muzakire edirik?Burda sohbet basqa seyden gedir,qalimova da meseleni qoyub bir terefe,haminin fikrine MUDAXILE edir,mecbur edir ki,ona cavab yazilsin,cavablari oxuyun ve sonra fikir bildirin.Indi siz de mene cavab yazdiginiza gore men size ayib olsun deyim?Axi men dununden sizin her 2-nizin narahatligini basa duse bilmirem.Belke siz hec Azerbaycanda da yasamirsiz.Xahis edirem,cavab yazmayin,movzumuz siz deyilsiniz,EL CEKIN! Cavab yazmaq isteyirsinizse,tek mene yox,onun cavabini verenlerin hamisina yazin!

  • 14 января 2011 13:53

    Ey 60?! Ona chto v polnolunie jertvi bogine molodosti prinosit?

  • 14 января 2011 14:35

    Natalie83,Nəzərinizə catdırıram ki,mənim hec kimin yaninda ayıb işim yoxdur.Xahiş edirəm,yazdıqlarınıza diqqət edəsiniz.Dilarə kimdir,və hansı mənim şərhimdə,o xanımın adi hallanır?Mən,"nanana" adlı yuzerə cavab yazmışam.Gələcəkdə,diqqətli olun.

  • 14 января 2011 15:14

    Siz butun serhleri diqqetle oxuyun,sonra ne ise yazin ki, bele AG YALANA yol vermeyesiniz.Burda hami 1 meseleye dogru yonelib,siz ve dostlariniz da mene ve bir nece nefere qarsi.Eger Ququs bele hereket edibse,bir azerbaycanli kimi biz oz etirazimizi bildiririk.Siz niye bunlarin arasinda yer almirsiniz,hele menimle soz gulesdirirsiniz.Ermeniler kimi gozunuzu yumub ser atmayin, menim serhlerimde basqa insanlari tehqir eden bir cumle varsa,yazin.Bele bir sey yoxdur.Ona gore de yazmamisdan qabaq dusunun ki, gulunc veziyyetde qalmayasiniz.

    • 14 января 2011 16:44

      Qeyd.Men bu serhi j.fuad 12.02-ye cavab olaraq yazmisam,sehven burda yerlesdiribler.

  • 14 января 2011 15:15

    Таким поступком она фактически отказалась от своего народа и заслуживает всеобщего презрения. Нельзя предавать свои корни и свою нацию. Это одинаково низко для представителя любой нации.

  • 14 января 2011 15:39

    Давайте не будем ссориться.Я согласна с комментариями,что Гугуш приняла крайне неверное решение.Это непростительно!Одно дело не приехать в Азербайджан,и совсем другое-променять его на Армению!НО!!! Пока это всё слова.Потому что даже на сайте певицы нет сообщений о том,что она посетит Армению.И тут основная тема осталась в стороне,все дружно стали осуждать Диляру.Единственное,что она сказала,что она( Гугуш) женщина.И призвала нас не оскорблять женщин.Я с ней согласна.Поскольку,Гугуш ещё не в Армении .

    • 14 января 2011 16:22

      Men de cox isterdim ve sevinerdim ki, bu xeber yalan cixsin.Dilare ile hec kimin isi yoxdur ve ola da bilmez,cunki movzumuz o deyil,ancaq nedense, onun ikibasli sozleri bezileri kimi meni de teeccublendirdi.Men sizin diqqetinizi onun 15/14,15.31,16.34-de yazdigi sehlere cekmek isteyirem.Beli, o, bu meseleye laqeyd qala biler,oz fikrini soyleyer ve s. Amma nedense, o basqalarina yol gosterir,bizi aqressiv adlandirir. Bes bunu niye demirsiz? Basqalarinin fikrine hormetle yanasmaq lazimdir.Sulh yaratmaq isteyirsinizse,bunu da ona deyin de.Niye birterefli danisirsiz?

      • 15 января 2011 09:26

        Mən aqressiv olmayın deyəndə sizi nəzərdə tuturdum, çünki sizin sərhləriniz sanki qışqırır. Nədən naivnaya xanım məni düz başa düşdü, siz isə mənim sözlərimdə ikinci məna axtarmağa başladız?

        • 15 января 2011 20:08

          Beli, ermenilerin adi gelende men cox hirslenirem.Size xos gelmir?Gorursuz, yene men deyendir.Siz menim niye aqressiv oldugumu bilmek isteyirsiz?Onda Elnur Zarqarovun serhini oxuyun:17.42 13 yanvar.Men deyende size catmir.Siz yaxsisi budur ki,Kenan Aliey,16.47 ve Ramin b 16.42 oxuyun,onlara cavab verin.

        • 15 января 2011 20:18

          Burda sizi basa dusmeyen tekce men deyilem ki!?Men ozume sigisdira bilmirem ki, bizim milletimizden olan qadin bizi dusmen ayagina verir,siz ise menden yapismisiniz ki, niye bele aqressivem.O serhlerde biri size yazir ki, qalimovanin deyesen ya qohumlugu catir ermenilere,ya da ermeni boyfrendi var.Duzgun adamsansa,ay qalimova, onlara cavab yaz da,niye bele sakit qebul edirsen,sesini de cixarmirsan,Xeyir ola?Mene cavab yazma,yazirsansa,kenan 16.47,raminb 16.42-ye cavab yaz.

  • 14 января 2011 15:41

    А вдруг всё это очередная утка?И что будет тогда?Все начнём дружно извиняться и выстраиваться в очереди за билетом?Это моё мнение....Надеюсь я смогла выразить его.
    PS. Заранее даю справку.Я не армянка,живу в Баку и знаю,что наступит день ,когда наши соседи будут перед нами на коленях!!!!

    • 14 января 2011 16:07

      naivnaya - рад видеть вас в роли миротворца ,
      охотно засвидетельствую в вашу пользу , что вы не армянка))))
      А пока нет доказательств что гугуш не гуш , предлагаю юзерам почитать новый материал про совсем другую АЗЕРБАЙДЖАНКУ с большой буквы и совсем другого типа - Банин , здесь же на сегодняшнем сайте - куда как полезнее!!!

      • 14 января 2011 16:49

        Cox tesekkur edirem ki,bele xos olmayan, urek sixan movzudan sonra diqqetimizi bele gozel bir movzuya yoneltdiniz.Yaxsi ki, bele AZERBAYCANLI QADINLAR var.

        • 14 января 2011 19:27

          yagmur - size de tesekkurlar ve ugurlar

  • 15 января 2011 08:51

    Ay millət ,nə düşmüsüz bu nun üstünə

    Xəstəliyi bəllidi,
    Fəlsəfəsi Freydlidir,
    Bu Guş, diyən zəlidir,
    Özüdə boyfrendlidir

  • 17 января 2011 15:40

    я не понимаю че позорит себя, мне например стыдно за не ее((( с армянинам встречаться.

  • samir

    9 марта 2011 11:05

    Ay millet !!!! Her yazilana inanmayin.her deyilene inanib istedadli adamlarimizi gozden salmayin!Bir az dushunceniz olsun!