https://news.day.az/azerinews/1727734.html
Tündlüyü 5 faizdən yuxarı olan şərabçılıq məhsullarının reklamına dair qayda dəyişir
Şərabçılıq məhsullarının reklamına dair tələblər dəyişir. Day.Az xəbər verir, bu məsələ Milli Məclisin Aqrar siyasət komitəsinin bu gün keçirilən iclasında müzakirə edilən "Üzümçülük və şərabçılıq haqqında" Qanuna təklif olunan dəyişiklikdə əksini tapıb.
Tündlüyü 5 faizdən yuxarı olan şərabçılıq məhsullarının reklamına dair qayda dəyişir

Şərabçılıq məhsullarının reklamına dair tələblər dəyişir.
Day.Az xəbər verir, bu məsələ Milli Məclisin Aqrar siyasət komitəsinin bu gün keçirilən iclasında müzakirə edilən "Üzümçülük və şərabçılıq haqqında" Qanuna təklif olunan dəyişiklikdə əksini tapıb.
Qanun layihəsinə əsasən, rəqəmsal platforma təsisçisi rəqəmsal platformada yerləşdirilən materiallarda tündlüyü 5 faizdən yuxarı olan şərabçılıq məhsullarının reklamını apara bilməyəcək.
Читать Day.Az в:
Заметили ошибку в тексте? Выберите текст и сообщите нам, нажав Ctrl + Enter на клавиатуре